چنـــد ترفـــند برای زیباتر نشان دادن چشـــم

www.modestan.ir چنـــد ترفـــند برای زیباتر نشان دادن چشـــم
 

برای این که مژه ها پرتر وزیباتر به نظر برسند می توان از مژه های مصنوعی کمک گرفت. (مژه مصنوعی هم به صورت تکی ، هم به صورت یک تکه مورد استفاده قرار می گیرد ) کار با مژه یک تکه راحت تر است ، برای استفاده از مژه های تکی احتیاج به مهارت کافی دارید . 

 

برای خواندن بقیه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ابتدا باید نور کافی داشته باشید ، بعد یک چشم خود را بسته و با دست گوشه خارجی چشم را بکشید ، مژه را به چسب مخصوص آغشته کرده وسریع می چسبانیم ،اگر از گوشه خارجی اضافه کردن را شروع کنیم بهتر است . معمولا فقط به مژه های بالائی مژه اضافه می شود . هنگامی که چسب به طور کامل خشک شد از یک فرمژه کمک گرفته و مژه ها را فر می دهیم و سپس شروع به زدن ریمل می کنیم قبل از زدن ریمل باید مژه را چسباند و برای راحتی کار می توان از موچین برای برداشتن مژه ها بهره برد .معمولا این مژه ها یا بسیار بلندند یا خیلی پر پشت به نظر می رسند ، که در هر دو صورت یک ظاهر مصنوعی به چشم میدهند .
قبل از شروع به کار اگر مژه ها بلند بود از سمت داخلی به اندازه کافی قیچی کنید. سعی کنید از آن هائی که خیلی پر هستند استفاده نکنید .
همه نباید از یک رنگ ریمل استفاده کنند. رنگ پوست افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است، به همین دلیل هر کس باید از یک رنگ ریمل استفاده کند و این رنگ باید با رنگ پوست او هماهنگ باشد. اگر رنگ مژه‌های شما روشن است و ریمل‌های رنگ تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای با آن هماهنگی ندارند، می‌توانید از ریمل‌هایی با رنگ‌های روشن استفاده کنید.
ریمل با رنگ مشکی برای آرایش روز خیلی مناسب نمی باشد و بهتر است در روز از رنگ های روشنتر مانند قهوه ای روشن استفاده کرد.

کسانی که علاقه چندانی به اسفاده از مژه های مصنوعی ندارند ، می توانند از  ریمل هائی که چند کاره هستند کمک بگیرند،( پر کننده ، بلند کننده، حجم دهنده ،واتر پروف) اگر ریمل شما نو است و میزان ریمل روی برس آن زیاد است، اضافه آن را با دستمال پاک کنید.اگر میخواهید ماده ریمل بیشتر روی برس آن بنشید، برس را داخل ظرف بچرخانید. هیچوقت آن را در ظرف ریمل بالا و پایین نکنید، چون باعث میشود که هوا داخل آن شده و ریمل زودتر از معمول خشک شود . برای مژه های بالا، قبل از کشیدن برس ریمل روی مژه ها، برس ریمل را روی پایه مژه هایتان بمالید تا به اندازه کافی رنگ روی مژه هایتان بنشیند. اگر این کار را با دقت انجام دهید، مژه هایی زیبا با نوکهای جدا از هم خواهید داشت.هنگام زدن ریمل به مژه های پایین، میله ریمل را به صورت عمودی نگه داشته و آن را به چپ و راست حرکت دهید. ریمل زدن را باید با حوصله و دقت انجام داد ،اگـــر زیر پلک با مایع ریمل لک شد به وسیله گوش پاک کن سریع آن نقطه را تمـــیز کنید .قبل از اینکه ریمل کاملا خشک شود اضافیهای آن را از روی مژه ها بردارید. بهتر است هر از گاهی برس ریمل را با آب گرم و صابون بشوئید تا هم عاری از آلودگی و گرد وخاک شود ، هم خاصیت حالت دهندگی آن ، که بر اثر انباشته شدن مایع از دست داده دوباره به صورت اول خود بازگردد.

منبع :‌ گالری مدستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد