انواع رنگ مو

موقت : فقط به اندازه یک شامپو زدن دوام دارد و فقط بر روی ساقه مو قرار می گیرد.

نیمه موقت : این رنگ به اندازه ۴- ۶ بار شامپو زدن دوام دارد.

نیمه ثابت : این رنگ برای پوشاندن موهای سفید و روشن استفاده می شود و ۲ تا ۶ هفته دوام دارد.

www.modestan.ir - پایگاه بزرگ مدستان 

 

برای خواندن بقیه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ثابت : فرمولهای رنگ در رنگ موی طبیعی تغییر پیدا می کند

رنگ مو: در شکلها و فرمهای گوناگون در دسترس می باشد. مثلا به فرم کرم، ژل، تیوپی و یا شامپویی. رنگ موهای شامپویی رنگ مو را بطور دائم و مستمر تغییر نمی دهند مگر اینکه به آنها اکسیدان اضافه شود

اولین قدم برای رنگ کردن مو

:Tone نشانگر گرم یا سرد بودن رنگ است. رنگ های گرم (هایلایت کننده ها) قرمز، نارنجی و زرد هستند. رنگهای سرد خاکستری، آبی، سبز و بنفش هستند.

Level (سطح): درجه روشن کننده تیرگی یک رنگ را نشان می دهد . هر رنگی می تواند از رنگ روشن تر یا تیره تر ساخته شود. بنابراین تغییر درجه می تواند با اضافه کردن یک رنگ تیره و یا روشن انجام شود. رنگ های مو، هم طبیعی و هم مصنوعی، بین درجه ۱-۱۰ طبقه بندی می شوند. ۱ نشان دهنده رنگ سیاه و ۱۰ نشان دهنده روشن ترین بلوند می باشد.

رنگدانه مو : رنگدانه مو ملانین نامیده می شود و مسئول رنگ موی شماست. دو نوع ملانین در موی شما یافت می شود. Emplaning ، معمول ترین نوع می باشد و سایه های قهوه ای تا مشکی به مو می دهد. Phaeomelanin که تونهای بلوند و زرد و حنایی و قرمزرنگ را به مو می دهد. نبود رنگدانه تولید رنگ سفید (خاکستری) می کند.

درجات رنگ مو : ۱- سیاه، ۲- قهوه ای خیلی تیره، ۳- قهوه ای تیره، ۴- قهوه ای، ۵- قهوه ای متوسط، ۶- قهوه ای روشن، ۷ - بلوند تیره، ۸- بلوند روشن، ۹- بلوند خیلی روشن، ۱۰، بلوند پلاتینی روشن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد